Keď sa Jalal Suleiman na proteste 17. novembra 2020 vo videu vyjadril, že občania Slovenska sú zotročovaní, niektorí pochybovači by potrebovali vedieť, v čom to zotročovanie a kolonizácia spočívajú. Nebude tu nič o ideológii. Stačí sa pozrieť na procesy v ekonomickej oblasti. A najmä v perspektíve budúcich rokov, čo sa chystá na Slovensku. Chystá sa kolonizácia.
Súbeh súvislostí dáva jasný obraz kolonizácie Slovenska do roka 2023
Nie je nutné zdôrazňovať, že SR je mocensky integrovaná do vojenskej aliancie NATO. Že SR nemá vlastnú menu a jej menová, a teda hospodárska politika sa tvorí na míle ďaleko v sídle Európskej centrálnej banky. A v Bruseli, kde je Európska komisia. Že banky na Slovensku sú v rukách cudzieho kapitálu. Rovnako ako kľúčové priemyselné a energetické výroby. Rovnako ako v tejto chvíli v covidovej pandemickej kríze celá distribučná a predajná sieť s potravinami (823 kamiónov denne!). Ale hovorme o blízkej budúcnosti.
Príprava kolonizácie Záhoria
Po prvé – rozhodnutie presunúť do Bratislavy výrobu z „vlajkovej lode“ mladoboleslavskej automobilky. Korporácia Volkswagen podpísala s Matovičovou vládou zmluvu o vybudovaní montážneho závodu a lakovne karosérií za jednu miliardu eur do roku 2023. Na montovanie vozidla Škoda Superb.
Po druhé – pár metrov od národnej kultúrnej pamiatky, cisárskeho zámku v meste Holíč na Záhorí, sa buduje veľké logistické kontajnerové centrum na prekládku z trasy Čína cez čiernomorský prístav Konstanca do Európskej únie. Že sa tým poškodí celý vzhľad územia, kde sú aj pamiatky za čias Veľkej Moravy a územie vykopávok, to vláde nevadí. Mestečko Holíč sa búri.
Po tretie – podmienenie pomoci a čerpania financií z Fondu obnovy EÚ podmienkou „dodržania právneho štátu“. Zatiaľ sa rozpočet EÚ neschválil vďaka Maďarsku a Poľsku, pridalo sa i Slovinsko, pretože odmietajú politické podmieňovanie poskytovania finančných prostriedkov z EÚ.
Zdanlivo oddelené a vzdialené procesy, ktoré sa náhle vynorili a spojili na príklade kolonizovania Záhoria: vyrastie tu veľké kontajnerové logistické prekladisko na trase Čína-EÚ, teda nadkontinentálneho významu, hneď pár kilometrov odtiaľ pribudne veľká výroba luxusného automobilu „ukradnutého“ zo závodu Kvasiny v ČR a financovanie Obnovy po koronavíruse zo zdrojov EÚ sa podmieni politicky „dodržiavaním právneho štátu“, čo podľa viacerých hlasov, a nielen maďarského premiéra Orbána znamená, že to bude podmienené súhlasom s pustením imigračnej vlny do stredoeurópskych krajín.
Ekonomicky si možno predstaviť rok 2023:
Do prenesenej automobilky z Kvasin s vysokou kapacitou montážnych a lakovníckych operácií znečisťujúcich životné prostredie sa nebude mať kto hlásiť. Požiadavku na pracovné miesta zabezpečia „dovozom“ imigrantov, ktorých naučia jednoduché montážne operácie. Produkcia áut sa bude „exportovať“ cez nadkontinentálny terminál do sveta. Pôvodné obyvateľstvo dostane z „Plánu obnovy“ nejaké peniaze na digitalizáciu i vzdelávanie, aby sedeli doma – a možno aj nepodmienený základný príjem. Aby neprotestovali, že sa na Záhorí vytvára pri tých všetkých „malackých“ a „kuchynských“ „industryparkoch“ celkom solídna enkláva usadených utečencov, ktorí konečne našli svoj domov v zasľúbenej krajine. V tejto krajine. Kde už odumierajú a vyrubujú sa borovice a rozrastá sa piesočná púšť ako v Afrike. Dnes sa to už s imigrantmi udialo v Lampeduse, na Sicílii, na gréckych ostrovoch a najnovšie na Kanárskych ostrovoch. Ekonómovia vlády však budú spokojní – HDP rastie, „vývoz“ áut rastie, financie z Fondov obnovy EÚ tečú. Priemerná mesačná mzda občana SR „sa zrazila“ ešte nižšie, keďže „nová pracovná sila“ dostáva pomoc priamo z fondov EÚ. Nikdy sa už nevyrovná Nemecku či Švajčiarsku. Vyriešil sa problém nedostatku pracovníkov do automobiliek spred koronakrízy, keď už „automotive priemyslu“ chýbalo 80-tisíc pracovných zdrojov.
Tak prečo je tá „Slovač“ stále nespokojná?
Informácie z tlače sú podporou, že toto nie je fantazírovanie:
Peter Zajac-Vanka: EÚ 2020: Ako ukradnúť automobilku?
https://spolok-narodohospodarov.sk/2020/11/16/peter-zajac-vanka-eu-2020-ako-ukradnut-automobilku/
„Superb se stěhuje do Bratislavy. VW krade Česku vlajkovou loď, říká odborář“ (10.11.2020 20:00 h)
„Správna rada koncernu Volkswagen v piatok, 13. novembra oficiálne potvrdila šíriace sa správy, že v Bratislave sa bude vyrábať VW Passat a Škoda Superb. Fabrika tak získala lukratívne modely, ktoré si vyžadujú nielen vysokú investíciu, ale aj postavenie novej montážnej linky a lakovne.“
2.
Holíč: Kontajnery z Ázie verzus dedičstvo Veľkej Moravy
Autor Andrej Barát, Pravda 19.11.2020
https://zurnal.pravda.sk/reportaz/clanok/569186-kontajnery-z-azie-verzus-dedicstvo-velkej-moravy/
3.
Carlos Tavares Šéf PSA veští ťažké časy. „Rok 2030 časť automobiliek neprežije“, autor článku
Tomáš Andrejčák 20.11.2020
Slavěna Vorobelová v blogu Hlavné správy: „Druhou tvárou dnešnej reality je, že Maďarsko, Poľsko zablokovali sedemročný rozpočet EÚ a naň naviazaný ozdravný plán po koronakríze práve preto, že Brusel čerpanie európskych peňazí podmieňuje zavádzaním spomínaných ideologických hodnôt Európskej únie. Žiaľ, Slovensko sa prostredníctvom svojich zástupcov fašistickým praktikám Bruselu nevzoprelo.“
Budujte s nami!
Podporte Iskru dobrovoľnou systematickou alebo jednorazovou finančnou
pomocou. Na výške Vašej pomoci nezáleží. Podporte nás TU
Komentáre 1